poniższa sytuacja znajduje odzwierciedlenie w stanie faktycznym
list otwarty, właściciela tego pojazdu :
( OBECNIE FIRMA ZMIENIŁA BRANŻĘ I NAZWĘ NA : TERAZBETON.PL )
Tomku Trzaskowski aka natryskowe.com, co reklamujesz swe usługi i ich wysoką jakość wszem i wobec w internetach i zachwalasz jak to musisz poprawiać po konkurencji….chciałem dołączyć do grona Twoich “podobno” zadowolonych klientów, niestety nie dajesz mi tej szansy. Ponad dwa tygodnie temu zgłosiliśmy Ci z Patrykiem Stal reklamację na powłokę natryskową, którą położyłeś na moim samochodzie.
http://patrykstal.pl/patrol-na-zawsze-bezkompromisowo/
Tydzień temu wysłałem Ci również emaila, na którego obiecałeś odpowiedzieć w ciągu max. 48h. Tłumaczyłem, prosiłem, opisywałem moją sytuację i to jak pilnie potrzebuję tego auta…bo wiesz, prawda?, dobrze wiesz, że…od co najmniej kilku miesięcy czekam aż będzie gotowe, żeby wreszcie przeprowadzić się z całym swoim majdanem do Szwecji… Przeszedłem już wszystkie pokojowe etapy w kontaktach z Tobą, od miłych i uprzejmych, przez chłodne i stanowcze aż po takie z puszczonymi nerwami, a Ty po prostu kompletnie mnie ignorujesz…nie dajesz mi więc wyboru… Przez Twoją fuszerkę straciłem już sporo pieniędzy i czasu, o nerwach nie wspominając, a samochodu wciąż nie mogę odebrać z warsztatu bo nie poczuwasz się w żaden sposób do naprawienia tego co spieprzyłeś. Wspomnę jeszcze może tylko, że Twoja robota, która miała zająć tydzień ciągnęła się 3 miesiące, z paroma poprawkami…wyproszonymi z łaski….a efekt widać poniżej. Pracę warsztatu, w którym znajduje się mój samochód również blokujesz.
Ten poniższy film, który także i Tobie załączyłem uznałeś przez telefon za “nieważny”:
https://www.youtube.com/watch?v=0_wn7UpXNGk
Człowieku, czy do Ciebie dociera w ogóle jakie problemy przez Ciebie ma w tej chwili kilka osób ? Powiedz mi, czy naprawdę nie przejmujesz się tym, że spotkamy się w sądzie ? Czy naprawdę uważasz, że postępujesz fair ?
do autora pseudo lajnexu , na obecnym etapie nie jesteśmy w stanie ustalić czy to pomyłka, wada czy raczej zwykła kradzież, przesłanki wskazują, że to kradzież….
Dlaczego ?
SPRAWCA Tomasz T .
na forum rajdy 4×4 – Polsky
na forum pickupklub.pl – natryskowy
rozpisuje się na swojej stronie natryskowe.com o jakości, technologii, wiele jest również jego autorstwa wpisów na forach motoryzacyjnych, i tam możemy przeczytać, że powierzchnie wymagają uprzedniego matowienia grubym papierem, lub specjalnych podkładów, lub i matowienia i podkładów , jak zaraz zobaczycie w poniższym materiale dowodowym, w tym przypadku, nie ma ani matowienia, ani podkładu a Tomasz T, jedyne co może powiedzieć, to tyle, że jest mu przykro, że się nie udało, oraz, że może zwrócić pieniądze , HOLA, HOLA, czy nikt w tym wszystkim nie pamięta o kosztach jakie rodzi taki stan rzeczy ? czy nikt nie jest w stanie zrozumieć, że tak wykonanym zleceniem naraził samochód na poważne szkody i straty ?
pomimo wielu usilnych starań Tomasz T. nie poczuwa się do winy za powstałe szkody i nie ma zamiaru w żaden sposób tych szkód wyrządzonych właścicielowi pojazdu wyrównać, właściciel pojazdu widzi jedyną możliwość -zwrot kosztów poniesionej straty
gdyż jakiekolwiek zabiegi firmy NATRYSKOWE.COM przy aucie, są już ponad cierpliwość właściciela pojazdu .
poniżej fotorelacja, film, i opisy gdyż zdjęcia są nieme
jak widać, powyżej, na aucie jest kilka rodzajów materiału, bardziej “chrzczony” i mniej “chcrzczony”
powłoka na jakiejś głębokości jest chłonna, pije wodę jak gąbka, po przejechaniu palcem “wałkuje” się i sypie jak gumka do mazania …
dodatkowo jest totalnie nieodporna na słońce, jak widać powyżej, jasniejsze i ciemniejsze, jaśniejsze było przez około 2 tygodnie zasłonięte taśma malarską.
jakie są straty ?
1.szyby wklejone na pseudolajnex
2.całe auto jest tym zaciapane, czyli całe do rozebrania i oskubania
3. nie wszędzie to schodzi łatwo, w wielu miejscach trzeba podcinać nożykiem do tapet lub grzać opalarką ( czyli epoksyd i poliuretan do powtórnego nałożenia)
4.żeby mieć gwarancję jakości warstwy zabezpieczeń malarskich EP+PU należy usunąć konserwację z wnętrza profili zamkniętych czyli wymyć sanders’a
5.usunąć uszkodzone epoksydy oraz PU
6. ponownie przygotować auto do położenia warstw malarskich
7. położyć EP+PU
8. uzbroić auto
z pewnością jeszcze część czynności pominąłem w swej sklerozie ale już samo to co widzimy jest imponującą ilością pracy za którą Tomasz T. zapłacić nie ma chęci, ogólnie to chyba dobry chłopak, udziela się w fundacji http://podroze.miedzyniebemaziemia.pl/spotkanie-na-statku-jean-de-la-lune-13
wraz ze swoją żoną która jest ponoć wziętym adwokatem
http://kancelaria-pertek.pl/
zabierają jednemu a dają drugiemu, chcieli być robinhudami tylko wszystko im się pomyliło …
Reasumujac – miesiąc pracy, kupa materiałów nie ma kto za to zapłacić, za to co zepsuł Tomasz T. z NATRYSKOWE.COM
finalnie mamy położony raptor, wygląd ten sam, właściwości … pewnie słabsze niż oryginalny linex ale o niebo lepsze niż ten od oszustów
niestety nie było hepi endu, auto wyjechało od nas w stanie zdekompletowanym na lawecie, taka była wola właściciela pojazdu, ponieważ nie miał już czasu czekać auto było potrzebne natychmiast a rozkład prac i terminów na warsztacie u nas determinował jeszcze oczekiwanie na podjęcie ostatecznych prac montażowych .
—
muzyka w tle Bogusław Morka “Wielka sława to żart”
[mbYTPlayer url=”https://www.youtube.com/watch?v=nakaE1bANZU” opacity=”.3″ quality=”medium” ratio=”auto” isinline=”false” showcontrols=”false” realfullscreen=”true” printurl=”true” autoplay=”true” mute=”false” loop=”true” addraster=”false” stopmovieonblur=”false” gaTrack=”false”]