ciąg dalszy relacji zdjęciowej
wydawać by się mogło, że zdjęcia mówią wszystko a komentarz do nich jest zbyteczny
kilka zdjęć przedstawiających te same detale ale różne ujęcia .
a poniżej filmy obrazujące obecny stan karoserii
https://www.youtube.com/watch?v=A3Ji0IJS9vc
rama w kąpieli .
Karoseria po obróbce str ść .
odbudowane :
Pas przedni
mocowanie karoserii do ramy w zakresie pasa
mocowanie chłodnic
prawy próg wewnętrzny
belki wzmacniające płytę podłogową strony prawej
wiązania słupka przedniego/progu prawego
wiązania słupka tylnego/progu prawego
mocowania karoserii w zakresie prawej strony przedziału środkowego .
( strona lewa przedziału środkowego płyty podłogowej w trakcie odbudowy )
jak widać została nam tylna część, najgorszy kawałek chleba .
rozpoczęliśmy też składanie podwozia .
CDN
poniżej zobrazowana sytuacja stanu przeniesienia napędu, jest już jasne czym spowodowany jest stan skrzyni biegów
koło dwumasowe zespawane na stałę wątpliwej jakości spawem, jednak wibracja podczas chodu silnika nie była mylnym dziwnym uczuciem tylko odzwierciedleniem stanu faktycznego, koło jest nieosiowo, lub mocno niewyważone , sądząc po stanie oraz jakości wykończenia płaszczyzny przylgni tarczy sprzęgła… sam nie wiem co napisać, kpina.
Luz na wale korbowym, sporo ponad normatywny ( bicie koła zamordowało już niemłode panweki ? gdyż ta “modyfikacja była wykonana stosunkowo niedawno- jak widać )
świece utopione w oleju
nieszczelny iC to drobiazg przy reszcie .