Remont kapitalny ramy samochodu terenowego…
Przygotowanie ramy do naprawy:
-oddzielenie nadwozia od podwozia (nadwozie składowane w warunkach atmosferycznych)
-demontaż zespołu napędowego
-demontaż układu wydechowego
-demontaż magistrali paliwowej wraz ze zbiornikiem paliwa
demontaż przewodów hamulcowych
-demontaż elementów instalacji elektrycznej
-demontaż elementów nośnych przedniego i tylnego zawieszenia
-demontaż śrub i elementów mocujących instalacje do ramy
-mycie ramy
-mechaniczne usunięcie korozji z zewnętrznych powierzchni ramy
-elektrochemiczne usunięcie korozji z wewnętrznych powierzchni ramy
-prześwietlanie i uwalnianie od korozji felców i zakładek
-obróbka strumieniowo scierną wewnątrz i z zewnątrz
-prace spawalnicze i obróbka cieplna
-wytrawianie końcowe
-nałożenie powłoki galwanicznej metodą ogniową
-nałożenie powłok lakierniczych z użyciem środków 1… 2… 3… zgodnie z technologią zalecaną przez ich producenta
-naprawa połączeń gwintowanych w elementach ramy
weryfikacja elementów metalowo gumowch współpracujących bezpośrednio z ramą
-montaż elementów podwozie
– weryfikacja elementów i montaż magistrali paliwowej zrazz e zbiornikiem paliwa
-weryfikacja elementów i montaż magistrali hamulcowej
CDN