Jakiś czas temu dostaliśmy Forda Econoline do przebudowy oraz modyfikacji
pokażemy zmagania z przebudową układu napędowego z tylnonapędowej ciężarówki na ciężarówkę 4×4 😈
pokażemy też co zrobić z ramą i resztą elementów podwozia aby miało to ręce, nogi i abyśmy mieli spokój na długo, oczywiście- cynkowanie ramy i wszelkie inne zabiegi pozwalające dać długą gwarancję .
jak widać na powyższym, chyba to już będzie koniec zimy 😛
początki są trudne, jak zwykle w takich przypadkach pada wiele słów ogólnie uznanych za niecenzuralne, wiele stwierdzeń- po co mi to było, stary a dalej głupi itd …
już jest
no i jest oficjalny oryginalny 4×4
teraz pozostaje wszystko w około, korozja, drobiazgi, estetyka, wykończenie.
Pośród dostępności możliwych przełożeń wytypowałem takie, które przy współpracy z przewidywanym rozmiarem koła daje nam coś takiego :
93,75-25
1000-x
x=1000×25/93,75=266 obrotów koła na tysiąc obrotów wału głównego
1obrót koła = 2.64 m
266 obrotów koła = 702.24m
1000 obrotów wału=702.24 metra (702.24 metra w minutę )
60 minut x 702.24 =42,13km w godzinę
1000-42.13km/h
x-100km/h
x=100000/42.13= 2373 obrotów wału na minutę
jeżeli auto będzie miało 2373 obroty wału na minutę to w godzinę przejedzie 100 km
2373×0.82(overdrive) =1945 obrotów silnika przy 100 km/h
rama ocynkowana oraz w intergardzie do wyrobów cynkowanych, finlanie będzie czarna .