Obecnie mamy na rozkładzie między innymi Patrola Y61/GU4 , auto kilka tygodni temu zakupione , w zewnętrznym stanie bardzo ładnym , jednak mocno zainfekowany korozją zarówno rama jak i karoseria , spokojnie można powiedzieć ,że rama tego samochodu przestała by istnieć za 2-3 lata, nie było by co naprawiać, auto rocznikowo młode , klient chce mieć ten samochód już na zawsze , w tym wątku pokażę jak wykonywane są u nas takie zabiegi , po których klient otrzymuje 20 lat gwarancji.
Chcesz być informowany na bieżąco :
zaczynamy oczywiście od poważnego demontażu auta , oddzielamy karoserię od ramy , ramę oczyszczamy z wszelkiego osprzetu …………CDN
Zatem sprawozdania ciąg dalszy :
zdemontowaną mamy karoserię i wygląda ona tak :
karoseria będzie piaskowana , niestety jak widać trzeba będzie też “prześwietlić ”
felce i zakładki , po piaskowaniu , i uzupełnieniu ubytków blacharskich nałożymy gatunkową chemię .
Rama : rama wygląda tak –
będziemy ją piaskowali , trawili , w miejscach tego wymagających cięli i spawali , po odpowiednim przygotowaniu rama będzie cynkowana
CDN …
Pracujemy dalej , rama już oczyszczona z większości detali
zbiornik paliwa wygląda średnio kiepsko , zastosujemy zamiast niego zbiornik ze stali nierdzewnej o powiększonej pojemności do 157litrów , też wykonamy go we własnym zakresie .
Fabryczny zderzak wyglądający tak :
zastąpimy innym zderzakiem “uszytym na miarę” będzie na nim też miejsce na zamocowanie koła zapasowego , dzięki temu odciążymy zawiasy i tylną część karoserii co będzie miało duże znaczenie na plus dla auta .
CDN…
wnętrze ramy wyglądało tak jak na załączonych obrazkach , bardzo kiepsko 🙁 ale zmienimy tą sytuację
dziś mija 16 kalendarzowych dni odkąd zaczęliśmy pracę nad tym egzemplarzem .
rama jest już oczyszczona obróbką strumieniowo ścierną , zdjęcia wkrótce .
Ciąg Dalszy POD LINKIEM !