Wytarta bieżnia na półosi to duże wyzwanie dla uszczelniacza.
Jesteśmy w stanie przywrócić jej dawną świetność a nawet więcej w sposób skuteczny i trwały, opis technologii poniżej .
…niektórzy myślą ,że są cwani i chcą oszukać przeznaczenie, staczają bieżnię na mniejszy rozmiar pozbywając się kolein, wżerów i innych niedoskonałości , jednak trzeba pamiętać o tym ,że wraz z tym pozbywamy się odpowiednich parametrów jakie występują na tej bieżni, czyli twardość i powierzchnia, ( można oszukać raz, można drugi i piąty ale nie da się oszukać raz na zawsze ) edytowałem ten post po sporym czasie od jego wstawienia, gdyż usłyszałem nowinę, na tak obgryzioną bieżnię należy “wziąc wyjąć sprężynkę z uszczelniacza i ją skrócić i podciągnąć uszczelniacz” …
od razu nasunęła mi się myśl, że podciągnąć można gacie jak komuś spadają
dalszy komentarz myślę jest zbyteczny …
jedyna sensowna metoda to odpuszczenie , nałożenie napoiny motoman’em z materiału jednorodnego z elementem ,obróbka, utwardzenie i obróbka precyzyjna wraz z wykończeniem powierzchni – jak widać poniżej