w pierwszym etapie prac elektrodrążarka z głowicą sterowaną numerycznie ścina wszystkie wżery do poziomu najgłębszego z nich, czasem jest to minus 2 czasem minus 3mm w ten sposób otrzymujemy gładką powierzchnię kuli w ujednoliconej średnicy, następnie na całą powierzchnię kuli jest nakładana napoina przy pomocy urządzenia YASKAWA MOTOMAN element jest cały czas utrzymywany w odpowiednim rygorze termicznym oraz w kontrolowanej atmosferze gazów obojętnych,
napoina zawiera ok. 23%Cr, 13%Ni typu ASTM i jest nakładana przynajmniej o 1,25mm wyżej niż nominalna średnica kuli
cały most wraz z kulami zapinany jest na frezarkę 4 osiową cnc, kula jest poddawana obróbce wstępnej, po obróbce wstępnej pozostaje manualne opracowanie i wykończenie elementu filcem i suknem.
W całym procesie technologicznym most jest opracowywany w całości, kule nie są odcinane dzięki czemu nie osłabia się konstrukcji mostu oraz nie narusza jego fabrycznej geometrii
reasumując, nie odcinamy kul, nie jest to chromowanie, chromowanie to warstwa galwaniczne liczona w mikronach a my w tej metodzie otrzymujemy warstwę grubości 2milimetry i więcej .
na tak wykonaną regenerację powierzchni kul udzielamy dozywotniej gwarancji .
cena z penwością jest znacząca ale GWARANCJA DOŻYWOTNIA , malowanie farbą nie dorówna tej metodzie nigdy